loading...

پارتی پاتوق

  مجله اینترنتی پرودا در معرفی بهترین ایده های جدید در گرافیک کامپیوتری و تعاملی از کنفرانس هفته گذشته Siggeaph نوشت:Face Replaceنرم‌افزار جدید حالات صورت فرد را دنبال کرده . آن را به

معرفی بهترین سایت هاست رایگان ایران

استفاده كنندگان از اين هاست ملزم به رعايت قوانين كپي رايت و قوانين جمهوري اسلامي ايران هستند

براي استفاده از لينك زير ثبت نام كنين

اول قوانين و مقررات رو بخونين بعد برين صفحه اول و ثبت نام كنين


http://hostraygan.com/l

آخرین ارسال های انجمن
کافی نت سهندیه تبریز بازدید : 1363 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

 

مجله اینترنتی پرودا در معرفی بهترین ایده های جدید در گرافیک کامپیوتری و تعاملی از کنفرانس هفته گذشته Siggeaph نوشت:

Face Replace

نرم‌افزار جدید حالات صورت فرد را دنبال کرده . آن را به صورت زمان واقعی به یک شخصیت دیجیتالی که ممکن است یک بیگانه یا یک میمون باشد، نگاشت می کند. این فناوری ساخت شخصیت های کارتونی را ساده تر کرده و بطور نزدیکی حالات چهره کاراکتر را با حالات چهره بازیگر تطابق می دهد.

آینده گرافیک و بازی های کامپیوتریبرای شروع کافیست که یکبار سر خود را در مقابل حسگر Kinect حرکت دهید تا نرم‌افزار آنرا برای بدست آوردن حالت چهره و شکل صورت شما به کار برد.با گذشت زمان این نگاشت بهتر می شود چراکه هنگامیکه فرد صورت خود را حرکت می دهد،سیستم شکل آن را بهتر یاد می گیرد و حالات چهره دقیقتری را تولید می کند. این نرم‌افزار توسط Hao Li، Jihun Yu، Yuting Ye و Chris Bregler از Industrial Light and Magic تولید شده است.

Interactive Water

آینده گرافیک و بازی های کامپیوتریسطح آب رنگی با استفاده از سیستمی به نام AquaTop  به یک صفحه نمایش تعاملی تبدیل می شود. این سیستم توسط Yasushi Matoba در دانشگاه Electro-Communications توکیو ساخته شده است. یک پرژکتور تصاویر را ایجاد می کند که این تصاویر می توانند توسط ردیابی دست یا انگشت با حسگر تشخیص عمق Kinect کنترل شوند.AquaTop‌همچنین می تواند انگشتان به زیر آب رفته را تشخیص داده و تصاویر را در اطراف آن ایجاد نماید.

 

 


Water Games
نمایش دیگری از AquaTop یک بازی دو نفره را نشان می دهد که یک توپ مجازی با ضربه زدن به آن روی سطح آب کنترل می شود. سازنده AquaTop ،Yasushi Matoba . این بازی را از نمکهای حمام که آب را رنگی می کنند (و در ژاپن مرسوم و محبوب هستند) به خصوص هنگامیه اطراف فرد داخل آب حلقه می زنند،‌الهام گرفته است.

آینده گرافیک و بازی های کامپیوتری 



Air-Blast Feedback
این وسیله به منظور ایجاد یک بازخورد فیزیکی به هنگام انجام بازی‌های تعاملی، جریان هوا را به دست یا بدن کاربر پرتاب می کند. این دستگاه که Aireal نام دارد می تواند به اطراف بچرخد تا به سمت هدفش شلیک کند و یک حلقه متراکم از هوای چرخان را که می تواند مسافتی زیاد بدون پخش شدن حرکت کند را ایجاد نماید.

آینده گرافیک و بازی های کامپیوتری

این سیستم در آزمایشگاه‌های تحقیقاتی دیسنی در Pittsburg طراحی شده است و خالقان این سیستم باور دارند که شیوه پرتاب هوا می تواند برای بازی‌ها، جلوه های نمایشی و حتی واسط کاربری تلفنهای همراه به کار رود.



Fake Finder

آینده گرافیک و بازی های کامپیوترینرم افزار توسعه داده شده در کالج دارتموث و UC Berkeley تصاویر جعلی را با بررسی اینکه آیا سایه‌های درون یک تصویر با منبع نوری همان تصویر همسو و بدون تناقض هستند، کشف می کند.

تحقیقات نشان داده است که انسانها در تشخیص تناقض سایه ها ضعیف هستند و حدس زده می شود که جعل کنندگان تصاویر احتمالاً در بیشتر اوقات نمی توانند آنها را به درستی ایجاد کنند. Eric Kee و  Hany Farid از کالج دارتموث به همراه James O'Brien از دانشگاه کالیفرنیا این نرم افزار را ساخته‌اند.آنها می گویند که نرم افزارهایی مشابه نرم‌افزار آنها می توانند اعتماد به تصاویر را در عصری که دستکاری تصاویر دیجیتال به سادگی ممکن است، بازگردانند.

Balancing Act

درحالیکه چاپ سه بعدی در حال ارزانتر شدن است، طراحی اشیاء قابل چاپ کار چندان ساده ای نیست.نرم افزاری به نام Make It Stand به ساده سازی فرآیند طراحی از نظر تعادل مدلهای طراحی شده، صرفنظر از میزان پیچیدگی آنها کمک می کند.

آینده گرافیک و بازی های کامپیوتری

این نرم افزار تغییرات را به حجم یک مدل به گونه‌ای که بتواند به  صورت  بی نقصی روی تکیه‌گاه کوچکی بایستد، اضافه می کند. Make It Stand توسط  Romain Prevost و Olga Sorkine-Hornung از موسسه فناوری Swiss Feder زوریخ و Sylvain Lefebvre از موسسه ملی تحقیقات علوم کامپیوتر و کنترل فرانسه ساخته شده است.


Hair Today

آینده گرافیک و بازی های کامپیوتریمو یکی از چالش برانگیزترین کارها برای انیمیشن سازان کامپیوتری است.نرم افزاری که می تواند ساختار سه بعدی رشته‌های آرایش شده مو را از مجموعه‌ای از تصاویر ایجاد کند، به شخصیتهای کامپیوتری آینده آرایش مویی بسیار واقعی تر خواهد داد. این تصویر نشان می دهد که چگونه ۳۰ تصویر از مدل‌های موی سمت چپ تبدیل به یک مدل موی سه بعدی با جزئیات کامل شده است. این نرم‌افزار توسط Linjie Luo و  Szymon Rusinkiewicz از دانشگاه پرینستون با همکاری HAo Li از Industrial Light and Magic  ساخته شده است. این نرم‌افزار ابتدا مجموعه‌ای از ۳۰ رشته سه بعدی که می توانند مدل مو را آرایش دهند  (تصویر وسط) و چگونگی حرکت آنها را پردازش کرده و سپس یک شبیه‌سازی با جزئیت کامل (تصویر سمت راست) که به صورت واقعی حرکت می کنند را ایجاد می نماید.

TV-Busting Games

پروژه‌ای به نام IllumiRoom به کنسولهای بازی اجازه می دهد تا از حصار صفحه تلویزیون رها شده و تصاویر را روی فضای اطراف  تلویزیون نمایش دهد. این سیستم توسط محققان مایکروسافت توسعه داده شده و حسگر عمق Kinect و یک پروژکتور که در جلوی گیمر قرار گرفته است را برای تشخیص شکل اطاق اطراف دستگاه تلویزیون و نمایش تصویر روی آن به کار می برد.

آینده گرافیک و بازی های کامپیوتری

در آزمایشات انجام گرفته تا به حال، IllumiRoom برای ایجاد یک فضای جدید برای بازی‌ها ،برای مثال با ایجاد تصاویر ریزش برف در اطراف تلویزیون، و گسترش انفجارها به فضای بیرون از صفحه نمایش تلویزیون به کار رفته است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
پارتی پاتوق محل مطالب آموزشی علمی تفریحی و معرفی فیلم و سریال
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    تبلیغ یکساله
    هاست رایگان
    کافی نت سهندیه تبریز


     

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1127
  • کل نظرات : 489
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 995
  • آی پی امروز : 153
  • آی پی دیروز : 326
  • بازدید امروز : 1,171
  • باردید دیروز : 6,486
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,171
  • بازدید ماه : 72,017
  • بازدید سال : 403,473
  • بازدید کلی : 9,184,487
  • کدهای اختصاصی
    یکسال تبلیغ 30تومن

    سفارش دهید

    بهترین سایت هاست رایگان


    دانلود آهنگ های جدید - دانلود آهنگ های جدید