loading...

پارتی پاتوق

  یک دختر نوجوان که باردار بوده و حاملگیش را از همه پنهان کرده بود به صورت مخفیانه و در شرایطی سخت در حمام خانه زایمان کرد. به گزارش ایران ناز این خبر در حالی جنجالی شد که وی نوزاد خود را که یک

معرفی بهترین سایت هاست رایگان ایران

استفاده كنندگان از اين هاست ملزم به رعايت قوانين كپي رايت و قوانين جمهوري اسلامي ايران هستند

براي استفاده از لينك زير ثبت نام كنين

اول قوانين و مقررات رو بخونين بعد برين صفحه اول و ثبت نام كنين


http://hostraygan.com/l

آخرین ارسال های انجمن
کافی نت سهندیه تبریز بازدید : 1787 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

 

یک دختر نوجوان که باردار بوده و حاملگیش را از همه پنهان کرده بود به صورت مخفیانه و در شرایطی سخت در حمام خانه زایمان کرد. به گزارش ایران ناز این خبر در حالی جنجالی شد که وی نوزاد خود را که یک پسر بود خفه کرده و در یک جعبه کفش پنهان کرد.
کسیدی گودیسون ۱۴ ساله بعد از دستگیری به عنوان یک قاتل درجه یک محاکمه خواهد شد، او متهم است که فرزند خود را به قتل رسانده است . داستان وحشتناک او همه را شگفت زده کرده است اینکه او چگونه توانسته است ماهها بارداری خود را از همه مخفی کند گفته میشود هرساله ۷۵۰ هزار نوجوان امریکایی دچار بارداری ناخواسته و پنهانی میشوند.

این دختر هنگامیکه دچار درد زایمان شد به جای درخواست کمک به تنهایی اقدام به وضع حمل کرد و سعی کرد با استفاده از قرار دادن حوله ای بین دندانهایش و چسب زدن بر دهان مانع از فریاد زدن خود شود. او بند ناف بچه را با یک قیچی بریده و بعد از به دنیا آمدن بچه اش او را خفه کرده و بدنش را دریک جعبه کفش در کمدش قرار داد.او میگوید علت اینکار ترس از عکس العمل مادرش بوده است.سه روز بعد از این حادثه زمانیکه مادرش در حال تمییز کردن اتاق بود متوجه جعبه کفش شد و زمانیکه جسد یک نوزاد را در آن دید با پلیس تماس گرفت و اینجا بود که دست این دختر رو شد. مادرش میگوید یکبار به وضعیت ظاهری او شک کردم اما وقتی از او تست بارداری گرفتم جواب آزمایش منفی بود و تعجب میکنم که این دختر چگونه توانسته است با این شرایط سخت و به تنهایی وضع حمل کند

جنبش «زنان حامله» در ترکیه

ماه ها پیش وقتی رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه از زنان کشورش خواست تا برای حفظ جوانی جمعیت این کشور حداقل سه فرزند بیاورند، به این معنا بود که جامعه ترکیه اگر بخواهد به حرف های آقای نخست وزیر عمل کند، باید شاهد زنان باردار بیشتری باشد.

به گزارش مشرق به نقل از عصر ایران، ماه ها پیش وقتی رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه از زنان کشورش خواست تا برای حفظ جوانی جمعیت این کشور حداقل سه فرزند بیاورند، به این معنا بود که جامعه ترکیه اگر بخواهد به حرف های آقای نخست وزیر عمل کند، باید شاهد زنان باردار بیشتری باشد، اما سخنان هفته گذشته یک متفکر اسلامگرا در شبکه تلویزیون دولتی ترکیه (تی آر تی 1) جنبشی را علیه حزب حاکم ترکیه و اسلامگرایان به جریان انداخت.

سایت شبکه خبر ترکیه گزارش داد، در هفته گذشته و پس از اظهارات هفته گذشته " عمر طغرل اینانچر" متفکر اسلامی در برنامه افطار شبکه تی آر تی ترکیه ، موجی از تظاهرات اعتراضی علیه اظهارات او که زن ستیزانه تلقی شده است، به راه افتاده است.

عمر اینانچر در اظهارات خود با اشاره به اینکه زنان باردار پس از  7 ماهگی و برآمدگی شکمشان نباید در انظار عمومی ظاهر شوند گفت که در دو ماه آخر بارداری حضور زن در انظار عمومی نوعی بی ادبی و بی نزاکتی به جامعه تلقی می شود.

وی پیشنهاد داد زنان باردار در دو ماه آخری حاملگی شان اگر می خواهند هوا بخورند شب هنگام سوار اتومبیل شوهر خود شوند و بیرون بروند.

پخش این اظهارات از تلویزیون دولتی ترکیه موجی از اعتراضات فعالان مدنی و زنان ترکیه را در پی داشت و در شهرهای مختلف ترکیه از جمله ازمیر ،استانبول و آنکارا اجتماعات اعتراضی علیه این سخنان شکل گرفت.

گفتنی است توصیه نخست وزیر ترکیه به باروری زنان این کشور نیز در ماه های گذشته جنجال ساز شده بود و برخی فعالان زنان و فمنیست ها این سخنان را توهین به خود تلقی کرده بودند، چرا که از نظر آنها نخست وزیر ترکیه حق تعیین تکلیف برای زنان را ندارد.

از نظر حزب حاکم ترکیه سقط جنین امری مذموم است و این در حالی است که از نظر فعالان حقوق زن ، سقط جنین و تصمیم برای نگهداشتن فرزند ، حق یک زن محسوب می شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
پارتی پاتوق محل مطالب آموزشی علمی تفریحی و معرفی فیلم و سریال
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    تبلیغ یکساله
    هاست رایگان
    کافی نت سهندیه تبریز


     

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1127
  • کل نظرات : 489
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 995
  • آی پی امروز : 142
  • آی پی دیروز : 326
  • بازدید امروز : 1,024
  • باردید دیروز : 6,486
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,024
  • بازدید ماه : 71,870
  • بازدید سال : 403,326
  • بازدید کلی : 9,184,340
  • کدهای اختصاصی
    یکسال تبلیغ 30تومن

    سفارش دهید

    بهترین سایت هاست رایگان


    دانلود آهنگ های جدید - دانلود آهنگ های جدید