loading...

پارتی پاتوق

 بعد از بازگشت از المپیک هیچ کس به استقبالم نیامد با وجود قهرمانی در المپیک،شغلم سیگار فروشی است و هیچ حقوقی از بهزیستی نمی گیرم و می گویند که خودت برو کار پیدا کن.خانواده ام کلا ناشنوا می باشن

معرفی بهترین سایت هاست رایگان ایران

استفاده كنندگان از اين هاست ملزم به رعايت قوانين كپي رايت و قوانين جمهوري اسلامي ايران هستند

براي استفاده از لينك زير ثبت نام كنين

اول قوانين و مقررات رو بخونين بعد برين صفحه اول و ثبت نام كنين


http://hostraygan.com/l

آخرین ارسال های انجمن
کافی نت سهندیه تبریز بازدید : 1181 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)


 بعد از بازگشت از المپیک هیچ کس به استقبالم نیامد

با وجود قهرمانی در المپیک،شغلم سیگار فروشی است و هیچ حقوقی از بهزیستی نمی گیرم و می گویند که خودت برو کار پیدا کن.خانواده ام کلا ناشنوا می باشند،بعد از برگشت از المپیک خانواده ام می گفتند جایزه ای گرفتی گفتم نه شرمنده خانواده هستم.



افتخاری برای این مملکت کسب کردم ولی کسی از من تشکر و تقدیر نکرد

هیچ مسئولی چه در سطح ملی و چه در سطح استانی تقدیری از من نکرده است ،حتی هزینه های جاری تمرینات را هم نمی دهند،فدراسیون هیچ توجیبی به ما نمی کند ،افراد سالم میلیون ها تومان جایزه می گیرند ولی انگار ما ناشنوایان آدم نیستیم که کسی بخواهد از ما تقدیری کند،من پرچم ایران را در المپیک به اهتزاز در آوردم و افتخاری برای این مملکت کسب کردم ولی کسی از من تشکر و تقدیر نکرد.


آرزویم این است که حداقل یک دکه داشته باشیم تا در سرما و گرما اذیت نشویم

در هوای سرد در چهارراه ابوریحان سرپا ایستاده و سیگار می فروشم،آرزویم این است که حداقل یک دکه داشته باشیم تا در سرما و گرما اذیت نشویم،هرروز از ساعت 8 صبح تا 12 شب سیگار فروشی می کنم،خجالت می کشم که نائب قهرمان المپیک سیگار فروشی کند.



قهرمان المپیک 2013 ناشنوایان جهان در گفتگو با آناج:
"سجاد پیرآقا یار چمن" جوان 21 ساله تبریزی که با وجود افتخار آفرینی در المپیک ناشنوایان 2013 و مسابقات آسیایی 2012 کره جنوبی در حال حاضر در یکی از میادین شهر تبریز در حال سیگار فروشی می باشد در روز جهانی ناشونایان از بی مهری مسئولین میگوید.

سرویس ورزشی آناج: به مناسبت روز جهانی ناشنوایان گفتگویی ترتیب دادیم با قهرمان المپیک ناشنوایان 2013 بلغارستان که مرداد ماه با حضور در کشور بلغارستان توانست مدال نقره پرتاب دیسک رشته دومیدانی را برای تیم ملیکشورمان کسب کند."سجاد پیرآقا یار چمن" جوان 21 ساله تبریزی است که با وجود افتخار آفرینی در المپیک ناشنوایان و مسابقات آسیایی 2012 کره جنوبی در حال حاضر در یکی از میادین شهر تبریز در حال سیگار فروشی می باشد.



مدیر بهزیستی شهرستان تبریز گفت: قهرمانی تو برای ما ارزش ندارد

مدیر بهزیستی شهرستان تبریز آقای محمدرضا هشمی به من گفت:قهرمانی تو برای ما ارزش ندارد، خودت برو فکری به این زندگیت بکن،از خدا می ترسم ولی از مدیران نمی ترسم و بدنبال حق و حقوقم هستم.


8 ماه در تهران در اردو بودم و از جیب خودم خرج کردم

8 ماه است در تهران در اردو بودم و از جیب خودم خرج کردم ولی بعد از گرفتن مدال حتی آن هزینه های تمرینات را هم ندادند،8 سال است در تبریز تمرین می کنم و ورزشکارم و هرروز تمرین می کنم،تمریناتم را در باغشمال و زیر نظر ایوب داوران انجام می دهم.


خودم و پدرم سیگار فروشیم ولی هزینه تمریناتم را می دهند

خودم و پدرم سیگار فروشم هزینه تمریناتم را می دهند،خسته شده ام از بس از پول سیگار فروشی هزینه تمریناتم را داده ام،طی این چندسال چندین بار از ناحیه زانوها و کتف مصدوم شده ام و با هزینه خودم درمان کرده ام.



افتخارات المپیک بلغارستان هیچ شادی به زندگی من نداد/انجمن خانواده ناشنوایان و کانون ناشنوایان از بهزیستی باج میگیرند تا مشکلات را نگویند

یک خواهر و دو برادر ناشنوا دارم،برادرانم هم کارگر ساختمانی هستند،در خانه ی کوچکی در مارالان زندگی می کنیم،21 ساله ام  و دوست دارم ازدواج کنم ولی پول و خانه ندارم.


آرزویم داشتن یک کانکس یا دکه روزنامه فروشی در تبریز است

از شهرداری خواهش می کنم برای پدرم دکه روزنامه فروشی بدهد تا از آوارگی در بیاید و در این سن و سال با آبرو زندگی کند، پدرم در چهار راه ابوریحان سیگار می فروشد و من هم همان جا هستم.
 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
پارتی پاتوق محل مطالب آموزشی علمی تفریحی و معرفی فیلم و سریال
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    تبلیغ یکساله
    هاست رایگان
    کافی نت سهندیه تبریز


     

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1127
  • کل نظرات : 489
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 995
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 326
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 6,486
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 70,874
  • بازدید سال : 402,330
  • بازدید کلی : 9,183,344
  • کدهای اختصاصی
    یکسال تبلیغ 30تومن

    سفارش دهید

    بهترین سایت هاست رایگان


    دانلود آهنگ های جدید - دانلود آهنگ های جدید