loading...

پارتی پاتوق

دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال گفت: انصافاً‌ داوران ما پاک هستند و ما مسائل ناپاکی هم که مطرح می‌شود را بررسی می‌کنیم. به گزارش مشرق و به نقل از فارس، حجت‌الاسلام

معرفی بهترین سایت هاست رایگان ایران

استفاده كنندگان از اين هاست ملزم به رعايت قوانين كپي رايت و قوانين جمهوري اسلامي ايران هستند

براي استفاده از لينك زير ثبت نام كنين

اول قوانين و مقررات رو بخونين بعد برين صفحه اول و ثبت نام كنين


http://hostraygan.com/l

آخرین ارسال های انجمن
کافی نت سهندیه تبریز بازدید : 1393 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)
دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال گفت: انصافاً‌ داوران ما پاک هستند و ما مسائل ناپاکی هم که مطرح می‌شود را بررسی می‌کنیم.

به گزارش مشرق و به نقل از فارس، حجت‌الاسلام علیپور پس از آخرین جلسه رسیدگی به تخلفات بازی سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: امروز آخرین جلسه برگزار شد و پرونده این بازی به ستاد تحویل داده شد. اعضای این ستاد هم ملاحظه کرده و نظر خود را اعلام کردند.

وی ادامه داد: پس از پایان این جلسه تیم داوری این بازی به غیر از کمک داور اول تا اطلاع ثانوی از کلیه فعالیت‌های داوری در فوتبال محروم شدند.

علیپور گفت: محسن قهرمانی، کرمانشاهی و ایلدروم افرادی بودند که از فعالیت‌های داوری محروم شدند.

دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال ادامه داد: محمدرضا مولایی و علی حاتم هم از پرسپولیس و منوچهر بادیه از باشگاه نفتون هم از کلیه فعالیت‌های فوتبالی تا اطلاع ثانوی محروم شدند و دلیل عمده محرومیت این افراد به غیر از داوران کتمان حقایق بوده است. ما فرصت‌های زیادی در نظر گرفتیم تا افراد صادقانه مسائل را بیان کنند تا جو تلطیف شود.

علیپور عنوان کرد: انصافاً‌ داوران ما پاک هستند و ما مسائل ناپاکی که هم که مطرح می‌شود را بررسی می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا می‌توانید در مورد قهرمانی شفاف‌تر صحبت کنید که چه کاری کرده است،‌ گفت: پیشنهاد دهنده افرادی بودند که اعلام کردم و ما آنها را محروم کردیم. در بیشتر مواقع قهرمانی و همکارانش پیشنهادها را نپذیرفتند اما به دلیل اینکه آن زمان اعلام نکردند ما محرومیت موقت برای آنها در نظر گرفتیم.

وی در مورد اینکه این افراد تا چه زمانی محروم خواهند بود، گفت:‌ نمی‌توانم در این خصوص چیزی را اعلام کنم که مردم منتظر باشند زمانی که همه چیز نهایی شود اطلاع‌رسانی خواهد شد. ممکن است که نیاز باشد از کمک سایر سیستم‌ها نیز استفاده کنیم.

وی ادامه داد: اظهارات دایی هم مبتنی بر حرف‌های مولایی بوده است. ما از سرمربیان و مدیران تیم‌ها درخواست می‌کنیم که در فدراسیون به روی آنها باز است و هر صحبتی که داشته باشند ما وظیفه داریم که رسیدگی کنیم.

دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال عنوان کرد: مصاحبه‌ها و کنفرانس‌ها باید فنی باشد و مسائل دیگری مطرح نشود که چندان خوشایند نیست.

وی در مورد درگیری مایلی‌کهن و دایی هم گفت: این موضوع در حیطه وظایف کمیته انضباطی است و قطعاً جرایمی در نظر گرفته خواهد شد.

وی در مورد صحبت‌های خانبانی آنالیزور سابق استیل‌آذین گفت:‌ آن بازی را همان سال بررسی کردیم و اتفاقاً داور یک پنالتی را هم برای استیل‌آذین گرفته بود اما همین که گفتند پاکت 15 میلیونی آماده شده است یعنی می‌خواستند اقداماتی انجام دهند که این اقدامات هم لازم به بررسی بوده و احتمال محرومیت وجود دارد.

 

کمیته اخلاق سازمان لیگ برتر داور دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان و برخی عوامل درگیر با ماجراهای داوری هفته‌های اخیر فوتبال ایران را تا اطلاع ثانوی محروم کرد. این ستاد همچنین یکی از مربیان باشگاه پرسپولیس که دستیار علی دایی نیز هست را تا اطلاع ثانوی از فعالیت در فوتبال منع کرده است.
به گزارش مشرق، براساس اعلام کمیته اخلاق سازمان لیگ برتر محسن قهرمانی داور دیدار تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس که در دقایق ابتدایی میثم حسینی را از زمین اخراج و یک ضربه پنالتی برای سپاهان اعلام کرد تا اطلاع ثانوی از داوری محروم شد.

علیرضا علیپور دبیر این ستاد عصر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران ضمن بیان این خبر افزود: محسن قهرمانی داور وسط، کرمانشاهی، کمک داور دوم، ایلدروم تیم داوری بازی سپاهان به غیر از کمک داور اول تا اطلاع ثانوی از کلیه فعالیت‌های داوری محروم شدند.

به گزارش خبرگزاری ها، دبیر ستاد اخلاق سازمان لیگ برتر افزود: محمدرضا مولایی بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس و علی حاتم( از مسئولان باشگاه پرسپولیس و نزدیکان علی دایی) به همراه منوچهر بادیه از باشگاه نفتون به این دلیل که مسائل را صادقانه بیان نکرده اند تا اطلاع ثانوی از فعالیت های فوتبالی محروم هستند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در هفته دهم رقابت های لیگ برتر به میزبانی سپاهان در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد و با برتری 2 بر صفر تیم اصفهانی خاتمه یافت. در دقایق ابتدایی این دیدار و زمانی که توپ ارسالی درون محوطه جریمه پرسپولیس رسید، محسن قهرمانی به نشانه خطای میثم حسینی روی شجاع خلیل زاده در سوت خود دمید و علاوه بر اخراج حسینی، یک ضربه پنالتی به سود سپاهان اعلام کرد.

پس از این اتفاق مسئولان باشگاه پرسپولیس و علی دایی موضع تندی علیه داوری این دیدار گرفتند که منجر به حضور مسئولان این باشگاه در کمیته انضباطی و پس از آن محسن قهرمانی در این کمیته شد. ستاد مبارزه با تخلفات حرفه ای فوتبال عصر امروز دوشنبه رای ابتدایی خود در مورد متخلفان این اتفاق را اعلام کرد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
پارتی پاتوق محل مطالب آموزشی علمی تفریحی و معرفی فیلم و سریال
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    تبلیغ یکساله
    هاست رایگان
    کافی نت سهندیه تبریز


     

    آمار سایت
  • کل مطالب : 1127
  • کل نظرات : 489
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 995
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 326
  • بازدید امروز : 294
  • باردید دیروز : 6,486
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 294
  • بازدید ماه : 71,140
  • بازدید سال : 402,596
  • بازدید کلی : 9,183,610
  • کدهای اختصاصی
    یکسال تبلیغ 30تومن

    سفارش دهید

    بهترین سایت هاست رایگان


    دانلود آهنگ های جدید - دانلود آهنگ های جدید