نتیجه گیری اخلاقی :
خانم ها زود قضاوت نکنند و حتی با وجود بدیهی ترین نشانه های خیانت باز هم اعتماد خودشون رو نسبت به شریکشون از دست ندهند شاید همه این نشانه ها یک نمایش بیشتر نباشد!
استفاده كنندگان از اين هاست ملزم به رعايت قوانين كپي رايت و قوانين جمهوري اسلامي ايران هستند
براي استفاده از لينك زير ثبت نام كنين
اول قوانين و مقررات رو بخونين بعد برين صفحه اول و ثبت نام كنين
عنوان | پاسخ | بازدید | توسط |
گیاهان تراریوم | 0 | 947 | alik89 |
دست گل جدید صدا و سیما در شبکه جام جم: خدا بابای گوگوش را بیامرزد! | 1 | 1503 | alik89 |
دایی، خواهرزاده عاشق را سر برید! | 0 | 1789 | amirmail |
استخدام :شرکت تأمین سرمایه نوین از رشته های مدیریت، مدیریت مالی،بانکداری،حسابداری... | 0 | 1418 | amirmail |
آگهی استخدام تامین اجتماعی همراه با نمونه سوالات رایگان | 0 | 1454 | amirmail |
نتیجه گیری اخلاقی :
خانم ها زود قضاوت نکنند و حتی با وجود بدیهی ترین نشانه های خیانت باز هم اعتماد خودشون رو نسبت به شریکشون از دست ندهند شاید همه این نشانه ها یک نمایش بیشتر نباشد!
بی بندوباری زن متاهل به قتل وحشتناک او منجر شد.مرد مسلمانی به نام جهانگیر نظر معروف به “جبین” همسر بی بندوبار خود را را با ۱۹ ضربه چاقو در اواخر ساعات شب ۱۹ اوریل از پای دراورد.فرخنده یونس ۳۰ ساله شبانه به منزل یکی از دوستان به پارتی شبانه می رود.شوهرش جهانگیر هنگامی که به […]
قاضی پرونده جان جونز می گوید جبین در کشور غربی بزرگ شده است و با مد زندگی غرب اشنایی کامل داشته به خانمش اجازه شرکت در پارتی را داده است و خودش هم از این مساله اگاه بوده است که در پارتیهای شبانه خانم ها با سر و وضع نامناسب حضور پیدا می نمایند پس این دلیل موجهی در خصوص قتل همسرش نمی تواند باشد.نحقیقات بیشتر در خصوص این پرونده ادامه دارد.
حدود هشت سال پیش و در آستانه جام جهانی 2006 آلمان یک زن ایرانی مقیم آلمان با نام سمیرا سمیعی با این ادعا که همسر دوم مهدی مهدوی کیاست غوغایی را در رسانه های ایرانی به پا کرد. البته این ماجرا خیلی زود فروکش کرد اما با گذشت هشت سال از این اتفاق در حالی که مهدوی کیا زندگی بی حاشیه و آرامی را در کنار همسر و دختر 14 ساله خود می گذراند یک روزنامه ورزشی اقدام به گفت و گو با سمیرا سمیعی کرده است.
البته این روزنامه ورزشی ید تولایی در دخالت و سرک کشیدن به خصوصی ترین زوایای زندگی فوتبالیست ها دارد از جمله ماجرای تولد دختر ناخواسته یکی از فوتبالیست های مشهور گرفته تا ..... به هر حال گفت و گو با سمیرا سمیعی بسیار تامل برانگیز است.
اینکه جمله او مبنی بر اینکه " ماجرای من و مهدوی کیا هشت سال پیش تمام شد" تیتر یک این روزنامه ورزشی شود چه دلیلی می تواند داشته باشد جز حاشیه سازی برای یکی از بااخلاق ترین اسطوره های ورزشی ایران. زنی که هشت سال پیش در رسانه های ورزشی و حتی غیر ورزشی ایرانی غوغایی به پا کرد سر و کله اش دوباره پیدا شد همانطور که هشت سال پیش نیز در آستانه جام جهانی 2006 نیز ناگهانی آمد. او با کدام ارتباط خیلی راحت با رسانه ها صحبت می کند همانطور که هشت سال پیش به تیتر یک روزنامه ها تبدیل شد؟! بعید نیست این روزنامه ورزشی چندی دیگر به سراغ "کاملیا انتخابی فرد" برود و خاطرات شیرین او با آقای (...) را دوباره بازگو کند!
این کارگردان زن سینمای ایران درباره سفر به هند نیز از برقراری دوباره این حس مشترک گفت و یادآور شد: در تعداد چشمگیری از جشنوارههای مهم هند از جمله گوآ، چنای، کرالا، بمبئی و... که جشنوارههای درجه یک این کشور هستند، از فیلم استقبال بینظیری شد و طولانیترین صفهایی که شکل میگرفت، برای این فیلم بود. در سکوت حین اکران فیلم در سالنهای هند، جو سنگینی دیدم و بغض دختران و زنان هندی را میدیدم که تعداد بالایی از آنها، شخصاً این تجربه تلخ را داشتند و حین نمایش فیلم چه رویارویی با خودشان داشتند!
پس از یکی از اکرانها، آقایی گوشه مانتوی مرا گرفت و بوسید و گفت این فیلم برای سینمای هند، حکم جواهر را دارد و از وقوع این اتفاقات در بستر برخی خانوادههای هندی صحبتهایی کرد که از بحرانی بودن شرایط جامعه هند حکایت داشت.
درخشنده درباره اکران جهانی آخرین فیلمش توضیح داد: به واسطه حس مشترکی که اشاره کردم و مضمون جهانی فیلم، در اکرانهای بینالمللی با استقبال وسیعی روبهرو شدم؛ اما واقعاً تا چه اندازه میتوان یکتنه در این میدان پیش روم؟ در این باره با مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد رایزنی کردم، ولی تاکنون کاری نشده است. رایزنیهای فرهنگی نیز به هفتههای فیلم بسنده میکنند و پیگیر اکران فیلمهای ایرانی در کشورهای هدف نیستند و واقعاً هفتههای فیلم، اتفاق بزرگی برای سینمای ایران نیست و ایجاد ذائقه تازه نسبت به سینمای ایران در مخاطب خارجی نمیکند.
در سالهای اخیر، بسیاری از کشورها از جمله کره و ژاپن توانستند ذائقه مخاطب ایران را نسبت به آثارشان حساس کنند؛ اما متأسفانه ما در این زمینه نتوانستیم عمل کارآمدی داشته باشیم؛ ای کاش در این زمینه شاهد برنامهریزی راهبردی بودیم!
این کارگردان درباره تازهترین اثرش گفت: «خانم، مال معرفی کنید»؛ لحن جدی درباره طلاق و مهریه دارد و پس از گذراندن مراحل تحقیق، سناریویاش در مراحل تکمیلی است. به هر حال این درد بزرگی است که از هر ده ازدواج، هفت مورد منجر به طلاق میشود و پایههای خانوادههای ایرانی تا این حد سست شده است.
کیانیان سخنانش را با این جملات آغاز کرد که همیشه به فکر این بودم که چرا مردم این قدر از فردین، ناصر ملک مطیعی و بهروز وثوقی یاد می کنند و چرا مرتب دنبال اخبار و اطلاعات از اینان هستند! اما از اینجا به بعد به ناگاه مجری برنامه با لحنی کاملا اضطراب آلود گفت جناب کیانیان بهتر است که سوال مسابقه پیامکی را ببینیم! صدالبته که این رفتار غیرحرفه ای تعجب کیانیان را به همراه داشت اما او باز هم بر خود مسلط شد و فقط با نگاهی جواب بی احترامی مجری را داد!
شبکه ایران در ادامه نوشت: اوضاع و احوال اقتصادی تلویزیون بر کسی پوشیده نیست؛ رسانه ملی که زمانی به واسطه عملکرد درست و حساب شده در پرداخت مبالغ قراردادها حتی وسواسی ترین کارگردانان و بازیگران سینما را وسوسه میکرد که به سمت تلویزیون بیایند این روزها به دلیل عملکرد نادرست و بی توجهی فراوان به علاقمندیهای مخاطب روزبروز در حال از دست دادن اسپانسرهای تجاری خود است و کار به جایی رسیده که تهیه کنندگان صاحب نام نیز کار در شبکه خانگی را به فعالیت در تلویزیون ترجیح می دهند.
به گزارش شبکه ایران اما در همین اوضاع آشفته هم به جای آن که خردگرایی در دستور کار قرار گرفته و سعی در تولید برنامه هایی شود که کمترین توهین را به مخاطب روا می دارند به ناگاه می بینی در یک برنامه زنده فرهنگی سخنان مهمان قطع می شود تا مبادا از دو بازیگر مطرحی که همه جرمشان حضور در فیلمفارسیها بوده سخنی گفته شود.
چند شب پیش رضا کیانیان مهمان برنامه «کارنامه» شبکه چهارم سیما بود و سعی کرد در این برنامه درباره دلایلش برای فعالیتهای نگارشی و عرضه کتابهایی مانند «ناصر و فردین» ، «شعبده بازیگری» و «بازیگری در قاب» صحبت کند. اما نکته جالب اینجا بود که وی تا خواست درباره چرایی گفتگوهایش با ناصر ملک مطیعی و محمدعلی فردین و انتشار آنها در قالب یک کتاب حرف بزند مجری برنامه صحبتهایش را قطع کرد و از مخاطبان خواست سوال پیامکی برنامه را بشنوند.
تا صحبت به فردین، ناصر و بهروز رسید مجری رفت سراغ پیامک
کیانیان در این بخش سخنانش را با این جملات آغاز کرد که همیشه به فکر این بودم که چرا مردم این قدر از فردین، ناصر ملک مطیعی و بهروز وثوقی یاد می کنند و چرا مرتب دنبال اخبار و اطلاعات از اینان هستند! اما از اینجا به بعد به ناگاه مجری برنامه با لحنی کاملا اضطراب آلود گفت جناب کیانیان بهتر است که سوال مسابقه پیامکی را ببینیم! صدالبته که این رفتار غیرحرفه ای تعجب کیانیان را به همراه داشت اما او باز هم بر خود مسلط شد و فقط با نگاهی جواب بی احترامی مجری را داد!
چرا هر چی آدم بد در فیلمها و سریالهای تلویزیونی است باید اسمش فارسی باشد و هر چه آدم خوب اسم عربی دارد
همه فکر می کردند این رفتار به تغییر رویه کیانیان منجر شده و او از صراحتش در بخشهای بعدی برنامه بکاهد اما جالب اینجا بود که او در ادامه هم رفت به سراغ سوژه های متفاوتتر برای صحبت کردن. مثلا در جایی گفت: «نمی دانم چرا هر چی آدم بد در فیلمها و سریالهای تلویزیونی است باید اسمش فارسی باشد و هر چه آدم خوب اسم عربی دارد. این قانون مدیران تلویزیون است. همان طور که می گویند حجاب باید بیشتر از تلویزیون رعایت شود و ما می گوییم چشم اما چرا قانونی در سریالها نمی گذارند که آدم خوبها کتاب بخوانند؟ یا در خانه آدمهای خوب کتابخانه باشد.»
متلک غیرمستقیم به «هفت»
کیانیان بدون ذکر نام برنامه «هفت» ادامه داد: «چرا در برنامه های گفتگومحور که معمولا 11 یا 12 شب به بعد هم روی آنتن میروند از کتابخانه به عنوان ابزاری برای طراحی دکور استفاده نمی شود و به جایش یک میز عجیب و غریب می شود دکور برنامه؟»
به جای واژه جنگ جهانی دوم بنویسید دفاع مقدس جهانی دوم!!!
شیوه ممیزی آثار ادبی در سالهای اخیر هم از گزند انتقادات کیانیان در امان نماند و او با ذکر خاطره ای از احمد طالبی نژاد گفت: «در سالهای اخیر کتابها را به صورت سی.دی درآورده و سپس به شیوه ای کاملا مکانیکی به ممیزی آن می پردازند. به این ترتیب که با یک برنامه نرم افزاری یک سری کلیدواژه خاص را در کل کتاب جستجو کرده و سپس براساس این کلیدواژه ها به ممیزی می پردازند. اخیرا احمد طالبی نژاد کتابی را ارائه داده بود برای ممیزی به اداره نظارت که در اصلاحیه آن آمده بود به جای واژه جنگ جهانی دوم بنویسید دفاع مقدس جهانی دوم! چرا؟ چون ممیزی کاملا مکانیکی انجام شده بود.»
طعنه به آنها که مثل حامد بهداد عاشق براندو هستند
کیانیان در بخشی از گفتگویش هم بدون اشاره به نام بازیگرانی مثل حامد بهداد که عاشق مارلون براندو هستند از این گفت که برخی مرتب می گویند الگوی ما مارلون براندو است اما نمی دانند براندو بازیگری غریزی است. وی گفت:«مرتب می گویند الگوی ما براندو است اما براندو بازیگری غریزی بود و غریزی بازی کردن یعنی محدودیت در یک قفس. یعنی بازی براندو هیچ وقت از حدی فراتر نمی رود.»
برای دانلود آهنگ رویا به باور می رسه
تعداد صفحات : 33